♥بـــعــلــه♥

☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠

٠•●♥ ❤ خدایا به هیچکس اونقدر درد نده که ارامش خودش و توی مرگ ببینه ❤ ♥●•٠·˙

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | عشق دخترانه

♥بـــعــلــه♥

 

تو بگو طلاس...!!!

 

وقتی از چشمم افتاد...

 

قاطی آشغال هاست

 



نظرات شما عزیزان:

شهاب
ساعت23:59---4 مرداد 1393
لــبــخــنــد بـــزن…!
عـــکــاس مـــدام ایــن جــمـــلــه را تــکـــرار مـــی کــنـــد…
اصـــلا بــرایـــش مـــهـــم نــیـــســـت،کـــه در وجـــودتــ…
حــتـــی یـــک بــهــانــه بــرای لــبــخــنـــد نــیـــســـتــــ…
پاسخ:تویی که پشت سرم میگی خیلی لاشیه داداشم سلام رسوند گفت بهت بگم : ابجیت خیلی ناشیه


فاطیما
ساعت16:13---16 تير 1393
سلام خیلی زیبا بود کم پیدا شدی؟
پاسخ:سلام اجی من که میام شما نمیاید


مهسا
ساعت1:46---16 تير 1393
خـــوابـهـایـم گاهــ ـ ــ ـــــی

زیباتر از زندگـــی ام مـی شـونــد

کـاش یــک بار

بــــــرای همیشه خـ ـ ـواب مــی مــانــدم
سلام خوشحال میشم بهم سربزنی اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ:سلام گلم حتما_______________زبان استخواني ندارد اما آنقدر قوي هست كه بتواند قلبي را بشكند... مراقب حرف هايتان باشيد..


ali
ساعت10:22---15 تير 1393
سلام وبت خیلی عالیه راستی اون دختری که چتر دستشه فکردم خودتی
پاسخ:سلام ممنونم.خخخخخخخخخخخخخ اره باو خودمم ههههه


yas
ساعت23:38---12 تير 1393
میمیرَم اَز تصـَور انگشتــآنت در بیـنِ مـوهآیش !
دیگـر نیستـی بـرآی نوآزش موهآیـم . . .
خیآلی نیست !
اَز تَـه میزنمِشآن...
پاسخ:لاایک خیلی زیبا


سکوت تنهایی
ساعت2:14---12 تير 1393
سلام منم
پاسخ:مهران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سلاااااااااااام کجایی داداشی خووووووووووبی؟؟؟؟؟؟؟ چرا ادرس نزاشتی


امیرعلی
ساعت15:18---8 تير 1393
عکس دل و جیگر سیاه میزنن رو پاکت سیگار که به خیال خودشون ما رو ترک بدن …
مَشتی ما اگه دل و جیگرمون نسوخته بود که سمت سیگار نمیرفتیم …
پاسخ:هعییییییییییی


نیلوفر
ساعت23:36---7 تير 1393
توبرای همیشه میروی ومن چقدرکار سرم ریخته است...
خاطرات زیادی برای فراموش کردن دارم...
چرانمیای پیشم ترلان جاااان؟؟؟
پاسخ:سلام گلم.........چرا ادرس ندادی نیلوفر جان من لینکام زیاد شده قبلا هرروز به همه ی لینکام سر میزدم الان نه دو سه روزی یه بار هر کی سر زد ببخشید گلم حتما میام پیشت


مهدی
ساعت12:59---5 تير 1393

تمام شعرهاي
عاشقانه جهان
شبيه تواند!
تو اما،
پشت استعاره اي ايستاده اي
كه به ذهن هيچ شاعري نخواهد رسيد
پاسخ:خوش به حالت حوا ، خودت بودی و آدمت ! وگرنه آدم تو هم به هوای دیگری می رفت


بهزاد
ساعت11:22---29 خرداد 1393
-_- مـــن کــه نفســـت بــودم ... با کــی هـــوایی شــــدی پــس ؟؟؟ -_-

دستــــم را داغ میگــــذارم ...
که نبینمــــت دیگـــر ...
" تــــو " امــــا هر شــــب ...
داغـــم را تازه میکنــــی ...
پاسخ:خیلی زیبا بود ممنونم


بهزاد
ساعت19:11---24 خرداد 1393
شنیده بودم اگربغض کردی گریه کن آرام میشوی،پس چراهرچه میگریم این اندوه میان سینه ام سنگینترمیشودومن آشفته
تر؟چراآب نمیشوداین بغض لعنتی؟چراروزبروزبزرگترمیشودوسف ت وسخت تر؟
پاسخ:خـــــســتــــــه ام از این مواظـــب خودت بــاش ها... تو اگــــــر مواظـــب من بـــودی نـمی رفـتی؛اگـــــر مـی مـاندی... با یک نـگاه،با یـک نـــفـس مـواظـبـم بـودی!پـس نـگران مـن نـباش و بــــــــــــرو...


اعظم
ساعت16:21---24 خرداد 1393
خط زدن بر من پایان نیست آغاز بی لیاقتی توست

همیشه بهترین ها برای من بوده و هست

اگر مال من نشدی قطعا بهترین نبودی و نیستی!

این تو نیستی که مرا فراموش کردی

این منم که ب یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند

صحبت از لیاقت است...

محکم تر آنم که برای تنها نبودنم آنچه را که اسمش را غرور گذا
پاسخ:بـــه ســـلامتــیــه اونـــ رفیـــقی کــه مجــازیـه امــــــــــــا یــه جــوری واســـت سنـــگ صـبوره کـــه هیــچ کــدوم از رفیــقای واقعیــت به گـــرد پـــــاش نمیـــرســه


اعظم
ساعت16:20---24 خرداد 1393
وقتی گریه می کنی

"زیباتر" می شوی

اما بخند...

من به همان زیبا که "تر" نیست

قانعم...
پاسخ:خدایا ببین... من صاحب عزایی شده ام که دیگران بخاطرش جشن میگیرند...


اعظم
ساعت16:19---24 خرداد 1393


به هیچکس و هیچ چیز در این دنیا وابسته نباش


حتی سایه ات در زمان تاریکی، تو را تنها میگذارد...
پاسخ:غمگینم همانندِ مرد هزار چهره که میگفت: " نمی دونم چرا تو زندگیم هِـی نمیشه"


اعظم
ساعت16:14---24 خرداد 1393
باید به بعضی ها گفت: “ناراحت چی هستی؟ دنیا که به آخر نرسیده…!!!”
من نشد ؛ یکی دیگه! تو که عادت داری
پاسخ:لاااااایییک اره باید به بعضیااا گف


اعظم
ساعت16:10---24 خرداد 1393
اصن من لاشی..میای شاگردم باشی..؟
پاسخ:ایول عالی بود


mar♥jan
ساعت11:13---24 خرداد 1393

عــشــق

فــقــط

عــزیزم و دوســـتت دارم نــیــســــت !

عشق

اینه که تو هر شرایطی باهاش باشی...
پاسخ:دقیقااا لاایک اجی ......


shima
ساعت11:11---24 خرداد 1393
از فردا نمی ترسم دیروز سپری شده و امروز را دوست دارم
پاسخ:دمت گررررم اجی


یاقوت
ساعت10:48---24 خرداد 1393
بی انصاف با کدام لالایی وجدانت را خوابانده ای
که اینچنین بیخیال ما شدی . . .
پاسخ:خونچل مونچل بود نااایس


مئچان(مهدی)
ساعت15:41---23 خرداد 1393
__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

پاسخ:مررسی خیلی نازه


saman
ساعت7:58---22 خرداد 1393
تآ حرفـ از صدآقت شد دیوسسسس صداش قطع شد !
پاسخ:هههههههه دمت ولرررررررررررررم


یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
ساعت23:03---21 خرداد 1393
اينجا جاييست که...
عشقبازي نميکنند با هم...
با هم با عشق بازي ميکنند...
پاسخ:لاااایک لاااایک


mahtab
ساعت23:02---21 خرداد 1393
هی...........
پاسخ:چرا هییی اجی؟؟؟؟


atefeh
ساعت19:47---21 خرداد 1393

دلم تنگ است برای کسی که نمی داند..
نمی داند که بی او به دشت جنون می رود دلم...

می دانم که اگر نزدیکش شوم، دور خواهد شد....

پس بگذار که نداند بی او تنهایم...

دور میمانم که نزدیک بماند...

پاسخ:خیلی ناازن اجی ممنونم


saman
ساعت17:05---21 خرداد 1393
ای پسمل بوقققققققققققققققققققققققققققق قققققققققققققققققققققققققققققق قققققققققققققققققققققققققققققق ققققققققققققققققققققققققققق
پاسخ:هههههههههههههه


saman
ساعت17:02---21 خرداد 1393
کی دلش اومد ! کفاصدآآآآآآآآآآآآآآ
پاسخ:یه پسمل بووووووووووووووووووووق


saman
ساعت16:52---21 خرداد 1393
پایه این دخمله اوف شده ! اللهی ی ی
پاسخ:ههههه آله اوفش کلدن....


saman
ساعت16:35---21 خرداد 1393

بعضی ها برن تو اشغالا اوره عیزم !
پاسخ:آآآررررره


shima
ساعت11:40---21 خرداد 1393
لبانت قند مصری ، گونه هایت سیب لبنان را
روایت می کند چشمانت آهوی خراسان را
من از هر جای دنیا هرکه هستم عاشقت هستم
به مهرت بسته ام دل را ، به دستت داده ام جان را
پاسخ:وااااااااای چه خوشمل جیگمل ایول اجی


2AzN
ساعت17:17---20 خرداد 1393

پاسخ:.....


Haj Reza
ساعت17:11---20 خرداد 1393
سلام بر تو ای چوب بستنی سلام به تو ای چغندر سر زمین ..
سلام بر تو خیار چنبر

هههههه
سلام خوبی ترلان ؟؟؟؟
منم خوبم خخخخخخ
خب خداروشکر
چت پنل چیه ؟؟؟هممون که میومدم ؟خخخخخخ
دهنم داره سرویس میشه
امتحانا شروع شدن دارم از وسط به دونیم تقسیم میشم
خودمونیش میشه دارم جر میخورم ...
ایشالله 7 تیر به بعد در خدمتم خخخخخخ
شوخی کردم
هستم ولی آپ نمیکنم حسشو ندارم ..
ولی هستم آجی
کاری چیزی بود خبرم کن ...خخخخخ
یا حق
پاسخ:هههههه ای ملض و سلام ای کووفت و سلام کفاثط خخخخخخ خووووووووووووووووووووب خوب خوبم.هههههه اره دیه هموون.اوه اوووووه حاجی نصفه نیمه ههه اووووووکی خلاصه موفق باشی دیه یا حق کپک


یاقوت
ساعت12:19---20 خرداد 1393
وقتی وجود خدا باورت میشه ..خدا یه نقطه میزاره زیر باورت ... و میشه یاورت .
پاسخ:لاااااااااااایک


mar♥jan
ساعت11:14---20 خرداد 1393
پنهان کردم...
بغضم را پشت لبخند دروغین پر از حسرتم...
وقتی که گفتی ما با هم فرق داریم و رفتی...
اری فرق داشتیم من عاشقت بودم و تو ادای عاشقان را در می آوردی...
پاسخ:لااایک


atefeh
ساعت19:02---19 خرداد 1393
نفس نمی کشــــــــد هــــــــوا

قـــــــــدم نمی زند زمیـــــــن

سکـــــــــوت میکنـــــد غزل

بــــــــدون تـــــو یعنی همین .
پاسخ:هیچ رابطه‌ای سراسر خوب و درخشان نیست، اما دو نفر می‌تونن زیر یه چتر باهم از طوفان نجات پیدا کنن.


عشق2طرفه
ساعت17:36---19 خرداد 1393
نا مهربانی امروزت را

میگذارم پای دلخوری دیروزت!!!

اما رفتنت را میگذارم پای...

هیچ...بماند...

من اهل شکایت نیستم..!!!
پاسخ:♥دل آدما♥ ♥شیشه نیست که روی آن "ها" کنیم♥ ♥بعد با انگشت قلب بکشیم و ♥ ♥وایسیم آب شدنش رو تماشا کنیم و کیف کنیم!♥ ♥رو شیشه نازک دل آدما اگه قلبی کشیدی♥ ♥باید مردونه پاش وایسی♥


مهدی(مئچان)
ساعت17:32---19 خرداد 1393
سلامتی اونیکه همیشه تنهاست
نه کسی منتظرشه
نه منتظر کسی میمونه
پاسخ:سر یه دیوار نگذار رفیق...... به غیرت شانه هایم بر میخورد...☻


مهدی(مئچان)
ساعت17:30---19 خرداد 1393
گُفتــــــــ :مَـــرا فَــرامــوش کُـטּ اَمّـــا نَــدانستـــــ

ڪـﮧ

اَصــلـاً اَرزش ِ بـﮧ یــاد مـــانـدَטּ رآ نَــداشتـــــــ…
پاسخ:گاهی/لال میشوم!!! مث الان! حرف زیاد دارم ولی....! کلمه ندارم♥♥♥


mar♥jan
ساعت16:41---18 خرداد 1393
بودنـــــت همچــون نبـــودنـــــ اســت !
وقتی بودنــــت مــرا به وَجـــــد نمی آورد ،
پس نبـــودنت هم مـرا رنـــــــج نمی دهد !
پاسخ:هعیییییییی


vahid
ساعت12:05---18 خرداد 1393
به همه عشق بورز به تعداد کمی اعتماد کن،وبهدهیچ کس بدی نکن
پاسخ:هعیییی


raha
ساعت19:24---17 خرداد 1393
بعضیا هستن که باید بهشون گفت این اشتباه تو نیست که درکـــ نمیکنی ونمیفهمی اشتباه منه که توقع دارم بفهمی!!!
پاسخ:لااااااایک


عشق2طرفه
ساعت9:25---17 خرداد 1393
قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض
صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض
یک طرف خاطره ها!
یک طرف پنجره ها!
در همه آوازها!
حرف آخر زیباست!
آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم؟
حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست...

پاسخ:مررررسی


عشق2طرفه
ساعت9:00---17 خرداد 1393
از عـــشــق زیــاد شــنـیـدم

امـــا طــعـم عـشق را زمــانی چـشـیـدم کـه در چــ♥ـــشـمـان " او "

اشــکـــ هـایـی را دیـــدم کـه بــرای پـاکـــ شــدن ،

بـه جــز دســتـان " مـــن " بــه هـیـچ دســتـی اعــتـمــاد نـکـــرد . . .
پاسخ:عاااالی بوود


hadi
ساعت21:27---16 خرداد 1393
اره به خدا..
پاسخ:اوهووم


mahtab
ساعت20:27---16 خرداد 1393
انگاري 5شنبه به دنيا امدم ... دل به هرچي بستم فاتحه اش را خواندم.
پاسخ:دقیقا مث من..... نمیدونم چرا به هر چیزی دل میبندم از دسش میدم آآآآآآآآآخ


mahtab
ساعت20:25---16 خرداد 1393
وقتی ناله ی خرد شدنت زیر پای بارون صدای دل انگیزی شد چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی!!
پاسخ:عااااالی


بهزاد
ساعت20:17---16 خرداد 1393
چـــــه آزار دهــــــنده مـی شــــــوند











کـــوچـــه های شــــهـر











حیاط خانــه ...











اتــاق هـا ...











وقــــتـی بوی کلافــگـی مـــی دهــــند











وقـــتـی از تـــو











تنـــهـــا ،











خـاطــــــره دارنــــد
پاسخ:زیبا بووود مررسی بهزاد


بهزاد
ساعت20:15---16 خرداد 1393
منو ابر ، تو رو دریا کشیدند من رو پایین تو را بالا کشیدند











برای خواهش چشمان من بود که اینگونه تو رو زیبا کشیدند!!
پاسخ:نااایس


حاج رضــا
ساعت13:36---16 خرداد 1393
بعضیا لازمه کنارت نباشن . . !





کنارت که باشن تنهاتری . . !





پس خواهشا خودشون هم کاری کنن گورشونو گم کنن
پاسخ:دقیقاااا عالی مخسی


reyhane
ساعت10:50---16 خرداد 1393
سلام اجی جونم خوبی گلم دیگه خیلی کم میام نت شنیدم وبت حذف شده متاسفم ولی چرا
پاسخ:واااااااای سلاام ریحانه جوووونم اره وبم حذف شد هعیییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 16 خرداد 1393برچسب:, ساعت 8:32 توسط ☆тαяƖαη☆ |