♥.......♥

☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠

٠•●♥ ❤ خدایا به هیچکس اونقدر درد نده که ارامش خودش و توی مرگ ببینه ❤ ♥●•٠·˙

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | عشق دخترانه

♥.......♥

مدل امشب من........هه


 




نظرات شما عزیزان:

₪RoSeTtA₪
ساعت11:38---6 خرداد 1394
عجب

هستی شیطونه
ساعت17:18---17 دی 1393
اخلاق سگی یه چیز خوبی داره...






دیگه هیچ گربه صفتی وارد زندگیت نمیشه
پاسخ:ﭘـﺎڪَـ בﺍﻣـﻦ ﻣـﺎﻝ ﻗבـیـمـ ﺑـﻮב ..!! لـآﻣﺼـبـ ﺍلـاﻥ ﭼـﺎڪـ בﺍﻣـﻦ ﻣـב ﺷـבﻩ !!!


Helsa
ساعت17:23---24 آذر 1393
وبت خعلی نازه موفق باشی !! آجی به وب منم سر بزن h
پاسخ:#حَرفی نیسـﭞ...! فَقَــط #مینِویسَـҐ...! رَفـﭞ...


مجتبی
ساعت8:09---17 آذر 1393

ســـــــــلام عزیزم
مرسـی که به وبلاگ من سرزدی
ازت ممنونم

 

پاسخ: سلام خواهش میشه

 



morteza
ساعت21:31---2 آذر 1393
یادم باشه با هیچکس از احساسم حرف نزنم

یادم باشه من تنهام

یادم باشه که آدمها به عشق میخندن

یادم باشه که به دنیا نیومدم تا به ارزو هام برسم

یادم باشه که یادم نره ...
پاسخ:گُفتــــــــ :مَـــرا فَــرامــوش کُـטּ اَمّـــا نَــدانستـــــ ڪـﮧ اَصــلـاً اَرزش ِ بـﮧ یــاد مـــانـدَטּ رآ نَــداشتـــــــ بیچاره …!


maryami
ساعت18:43---1 آذر 1393
به سلامتیه مغز
اینقدر زرنگه كه حماقتهاش رو میندازه گردن قلب
پاسخ:آره خب من اخلاقم سگه! ولے واسه کسے که پدر سگه!:))


yas
ساعت20:10---21 آبان 1393
بی معرفت.
پاسخ: :(


AmirHossein
ساعت0:42---21 آبان 1393
کفشهایم که جفت میشوند
دلم هوای رفتن میکند
چه کودکانه دل من تنگ میشود
بی انکه بدانم چه کسی دلتنگ من است
پاسخ:زیرپست بعضیا باید نوشت: اخه لاشی...توکه خودت ازاوناشی


AmirHossein
ساعت0:41---21 آبان 1393
❤ سـرمـایـی کـه بـوده امـــ هـمـیـشـه ...
ولـــی
بـیـن خـودمـان بـمـانـد ...
سـرمـایـی تـر مـیـشـومـــ ...
وقـتـی
پـای آغــوش ِ تـــو در مـیـان بـاشـد ...! ❤
______________________________
پاسخ:آهنگ کلامت وقتی با دیگری سخن می گویی، برایم سه نت دارد: " می - لا - سی


DUYĞU
ساعت17:22---20 آبان 1393
تو زندگی اتفاق هایی بیش میاد،که عمرشون فقط چند ثانیه است،اما؛آثارشون تا سال ها و گاهی تا آخر عمر گریبانت را چنان میگیرند که آرزوهایت تبدیل به رویا و رویاهاتون تبدیل به بغضی میکنند،شکننده
پاسخ:مُخَم خآلی ـه ... حآلَم عآلی ـه... زیرَم قآلی ــه ... عَجَب حآلی ـه... گوش ـه وِلـُو ... پآهآ جِــلـو ... سیگآر دَستَم ... دَر هَم بَستَم ... چِت مَستَم... نَگآم خیرِه... چَشآم تیرِه ... دِلَم پیرِه ... مُخَم گیرِه ... اُتآق دودــي ... کآشک ـی بُودــی ...


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت14:23---19 آبان 1393
فضای مجازی واســـه بعضــــیا مثل بهشت زهراست ... !

واسه سر زدن به اونی که دوستش دارن...

ولی دیگه ندارنش...!

برای آروم کردن دل خودشون میرن توی پروفایلش...

با یه دنیا حسرت و خاطره فقط سکوت میکنن :|

و کامنت دوستای تازشو میخونن ...
پاسخ:یِ وَختــایی هَس کِ چِشات میخوابــه×دِلت بیداره تا صُب مینالِه هِی دَره گوشِت زمزمه فَریاد حآجی زندگیــ چِ لُطفی داره هان؟


★❤ALOƝƐ ƁOƳ❤★
ساعت1:02---19 آبان 1393
ﻣﻦ ﻏــــــﺮﻭﺭﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘــــــﯽ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻧﯿــــــﺎﻭﺭﺩﻡ
ﮐــــــﻪ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺩﻟـــﺖ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺧـــــﺮﺩﺵ ﮐﻨﯽ … !
ﻏـــــــﺮﻭﺭ ﻣﻦ ﺍﮔﺮ ﺑﺸﮑـﻨـــــــﺪ
ﺑﺎ ﺗـــﮑـــــﻪ ﻫـــﺎﯾـــــﺶ
ﺷﺎﻫـــــــﺮﮒ ﺯﻧــــﺪﮔـــــﯽ ﺗـــــﻮ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺧﻮﺍﻫـــــﻢ ﺯﺩ . . .
پاسخ: ♟آدَم خِلـقَـتِ بَـعـضـیـا رو مــیـبـیـنِه⇩✱ ♜بِــه شـوخْ طَبـعـیِـه خُدا پِـی میـبَـرِه✘✘


★❤ALOƝƐ ƁOƳ❤★
ساعت1:01---19 آبان 1393
من و تو ما نشديم…درست؟؟ خوشحالى؟؟؟خوشبختى؟؟؟
اوکى باش…
ولى من با او ما ميشوم…
خوشبختش ميکنم
طورى ک حسرت روز هاى ما بودنمان را بخورى!!!
پاسخ:یِه روز میــخوام ☜گــا☞رو دَعـوَت کُنَـم بیاد خونَمـــونْ! ✘✘✘ زِشــــــتِه بِـخُـــدا! ✘✘✘ هَمَشْ مـــــــا داریــــم میریـــــمْ


یاقوت
ساعت3:53---17 آبان 1393

غم مخور دوست من
دنیا ارزش کسانی که
با ارزش اند را ندارد ندارد ندارد
غم مخور
پاسخ:♟شَبـــایِ مَــــنْ یَنـــی➘➘ ✖سیــــــگـــار ✖قِــلیـــــــــونْ ✖ریِـــه ها داغـــونْ آهَنــــــــگ هایِ دایـــــانْ... شَـب گِــریِه هــا➡➠➟ پَرسِـــه هایِ شَبــــــونِه✖ فـاک بِه قِصِـّـه هایِ عاشِقــونِه! ✘✘✘


MorDeYe Zende
ساعت0:29---17 آبان 1393
روزهاست

من و فراموشی

سَرِ "تو"

جنــگ داریم


پاسخ:▪قَلبـــی کِه نِمــیرِسِه بِه اونْ کِــه خواستِــــــه✖✖✖ بِهتَـــره هَمـــینْ اَلـــانْ هَمینجــــا واستِـــــــه✘✘✘


دنیایی دیوونه ها
ساعت19:28---16 آبان 1393
خداوندا
از بچگی به من آموختند همه را دوست بدارم
حال که بزرگ شده ام و
کسی را دوست می دارم
می گویند:فراموشش کن
پاسخ:×× دِلـت بـی آبرویـی کـَرد وَلـی چِشمـات یِ حـَرفـی داشـت تَـموم شـُد اون روزامـون کـآاش یِ کـَم حُـرمَت نگـه میـداشـت ××


دنیایی دیوونه ها
ساعت19:27---16 آبان 1393
پـــشت کرده ام بــه دنیـــــا . . .

آن دنیــــایـــی کـــه برایم بهتریــــن ها را نخواست !!!

دنیایــی کــه ســــهــم مرا از زندگـــــی نــداد

من هم از تمام خواستـــــه هــایم دســت کشیـده ام . . .

و گوشـــه ای خلوت ، تنها و غمگیــــن نشستـــه ام

تا شایــد لحظـــه ای دل دنیــــا برایــــــم بسوزد . .
پاسخ: نَسلِـ مَن نَسلـ✘ـــیه که هیچ✘ـوَقت نَرسید به مقـ✘ـصد نسلـ✘ـــِ دود قُـــــ✘ـــــرصـــ خُودکُشیــ✘ـــ و حَسرَتــــ✘ــــــ


yas
ساعت17:06---16 آبان 1393
مطمئن باش ، برو ...



ضربه ات كاري بود ، دل من سخت شكست ...



و چه زشت به من و سادگيم خنديدي



به من و عشقي پاك ، كه پر از ياد تو بود ...



و به اين قلب يتيم



كه خيالم مي گفت تا ابد مال تو بود ...



تو برو تا راحت تر



تكه هاي دل خود را آرام سر هم بند زنم

پاسخ:✔مــا اَز اونـاشـیـم کـه بـا هـَـر ↜فــازی↝ ●●نـــول نِـمیـشـیـم✘✘✘


AmirHossein
ساعت13:01---15 آبان 1393
می دونی دلتنگی یعنی چی
دلتنگی یعنی اینکه
بشینی به خاطراتت باهاش فک کنی
اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت
ولی چند لحظه بعد شوری اشکهای لعنتی
شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند !!!
پاسخ: قهر ڪار بچـہ خوشگلاستـــــ ما خط میڪشیمــــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1393برچسب:, ساعت 1:23 توسط ☆тαяƖαη☆ |