♥نمیدونم♥

☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠

٠•●♥ ❤ خدایا به هیچکس اونقدر درد نده که ارامش خودش و توی مرگ ببینه ❤ ♥●•٠·˙

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | عشق دخترانه

♥نمیدونم♥

 حالم از این زندگی گـــــوهــــی بهم میخوره

 



نظرات شما عزیزان:

فـــــــــــــــــfatemehــا
ساعت14:09---1 بهمن 1393
وبت خوشگله وبم بیا نظر یادت نره..........
پاسخ:اوکی


yaser
ساعت23:13---23 دی 1393
خيلي قشنگه.به وب منم سر بزن
پاسخ:اوکی


saeedsingle
ساعت15:34---18 آذر 1393

ای ابجی بیخیال بابا
بزار بگذره

پاسخ:شکلکـــْـ هایِ هلــن

اره باباااا داره میگذررره



گیتی
ساعت21:21---17 آذر 1393

کسیو دارم
که انقد برایم کسی هست
که نگاهم دنبال کسی نیست.
و هزاران بار فریاد زدم
و میزنم که دیگر
کسی به چشمانم نمی آید"هرگز"
و هیچ نگاهی
دلم را نمی لرزاند"هرگز"
تنها یه نفر هست که
در دلم جای گرفته.
انسان که سهل است
وجودش را به کل دنیا نمیدم

پاسخ: کــارت 20000000000  Bouncy Colors  



مائده
ساعت20:47---17 آذر 1393

قـــدم نزن
این جـــا…
این شعـــر ها ، آن قدر بارانی اند
که می ترســم تمام لحظه هایتـــ خیس شوند…!

 

پاسخ: ناااااااااااااایسسسسس 



atefeh
ساعت19:00---17 آذر 1393

✔ﺣﺎﻟَـــــــﻢ ﺑِــــﻬﻢ ﻣﯿــــﺨــﻮﺭﻩ
ﺍﺯ ﺣﺎﻟَــــــــﻢ....
ﻭﻗـــﺘﯽ ﮐﻪ هــَــمــه ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨــن
ﺷـﺎﺩَﻣــﻮ,,,,,
✘ﻓﻘـــَـﻂ ﺗﻮ ﺧَـﻠﻮَﺕ ﻣﯿﭙﯿــﭽﻪ
ﺻِﺪﺍی ﻧﺎﻟَـــــــم...................آخ خدا....آخ....

 

پاسخ:هعیییییی لاییییییییییییک

unhappy smiley emoticon

 



atefeh
ساعت18:59---17 آذر 1393

خدایا کم آورده ام...
در لیست آدم هایت اشتباهی شده..
اسم من که ایوب نیست

 

پاسخ: 



mahdi :)
ساعت23:05---15 آذر 1393
شما غلط مینمویید حالتون بهم میخوره
پاسخ:آهــــای زندگــی ...! افتخار میدی یکی دوقدمم با من راه بیای ...؟! تــو کـه با بعضـیا چهـار نعـل میـتـازی...


احمدرضا
ساعت15:55---9 آذر 1393
بسيار زیباست
پاسخ:مرسی


✿anna✿
ساعت23:20---6 آذر 1393
با اجازه سیو کردم
پاسخ:؋ـصـل בونـ؋ـرہ ها شروع شــב نوبت منــہ ڪــہ בـωـتامو بذارܢܢ تو جیبـܢܢ و هنذ؋ـرے توگوشـܢܢ رو جـבول פֿـیابونا راـہ برܢܢ


AmirHossein
ساعت2:20---5 آذر 1393
خدایــــــــــــــــــا

هی میخوامـــــــ بگم شکرت واسه این زندگی

میترسمــــــــ

ناراحت شی فک کنی دارم تیکه میندازم ....
پاسخ:بــے شــک بـــہ هــیــچ صــراطــے ᓄــــωـتـــᓆـیـــᓄ نیـــωـت בلــــے کــه... بیــتــاب نـــפּـازش ωـــر انــگشــتــاךּ تـــــפּـ بــاشـــב..


morteza
ساعت21:23---2 آذر 1393
این روزها ، تلخم
تلخ می‌‌نویسم
تلخ فکر می‌کنم
این روزها
دست برداشته‌ام از توجهِ بی‌ وقفه به حضور آدم ها
پرهیز می‌‌کنم از ثبتِ وجود‌هایی‌ که ماندگاری ندارند
این روزها ، تلخ تر از همیشه
از همه ی آدم‌ها بریده ام
پاسخ:دلم برای یواشکی ها یمان تنگ شده. . . یواشکی حرف زدن شبونه تا صبح. . . برای بوسه های پشت گوشی. . . با صدای اهسته گفتن(دوستت دارم)


maryami
ساعت18:42---1 آذر 1393
برای انسان های موفق هفت روز هفته

هفت امروز است و برای دیگران هفت روز هفته ، هفت فردا !
پاسخ:تنهایی... هزار بار بهتر است از بوבטּ با ڪسے ڪـہ بوבنش בروغ محض است ! בلش ڪـہ هیچ... פواسش هـҐ بـہ تو نیست و ؋قط زمانے با توست ڪـہ ڪسے را نـבارב


DUYĞU
ساعت21:12---29 آبان 1393
بزرگترین اشتباه ما این است :

گاهی‌ بعضی آدم‌ها رابسیار طولانی تر از چیزی که لیاقتش را دارند ،

در زندگی‌مان نگاه می‌داریم …
پاسخ: כلتنگ ڪـہ شـכی. . . بیا پیش من. . . ڪمے غصـہ هست با هـҐ میخوریم. . .(!)


سیگاری
ساعت1:25---28 آبان 1393
برای بودنِ با تو غرورم پایمال شد
تو هم اندکی احساس بگذار
مساوی که نمی شویم
حداقل به من نزدیک شو
پاسخ:בنیاے واقعے همینجاس. . . בنیاے مجازے اوלּ بیرون. . . ڪـہ همـہ با نقابن. . . همـہ توقیافـלּ اما. . . בنیاے واقعے اینجاس ڪـہ همـہ بے ریا و פֿـاڪی. . . هیچڪس زخماشو نمیپوشونه. . . ڪسے اشڪاشو پاڪ نمیڪنه. . . ڪسے بغضشو قورت نمـیـבه. . . בیـבی. . . בنیاے واقعے همینجاس.


pirooz
ساعت11:21---27 آبان 1393


به جرم وسوسه

چه طعنه ها که نشنیدی حوا

پس از تو

همه تا توانستند آدم شدند !

... چه صادقانه حوا بودیم ...

و چه ریاکارانه آدمیم!
پاسخ:-.- تآ حالـآ شُدهـ اونقَـد بِشکَنـی ... -.-کهـ آرِزو کُنی هَمیـלּ اِمشَب بِپَـرـی ...!!!


★❤ALOƝƐ ƁOƳ❤★
ساعت3:16---27 آبان 1393
هنوز کمی عشق در من مانده است
آنرا به کسی میدهم که دوستم داشته باشد
هنوز کمی دلتنگی در من مانده است
آنرا به کسی میدهم که دوستش داشته باشم
هنوز کمی اندوه در من مانده است
آنرا برای خود نگه میدارم …
پاسخ:∅خِیـــلــــﮯ ها دارَךּ∅ «عُقدهـــ » اَزما خِیلـــــــﮯ ها هَمϟ⇜ چِرت میگـךּ ⇝ پُشت سَر مــــــــــا، ولـــــــــﮯ عِیبـــ، نَدارهـــ.. اینـــــا رَسما ☜ # دایورتَــךּ روچَپـــــِـــ ما..


★❤ALOƝƐ ƁOƳ❤★
ساعت3:13---27 آبان 1393
دل شکوندن تو، واست عادت شده…
یه عمره دل تو ،از دل من رد شده…
اگه دوسم داشتی ،تنهام نمیذاشتی…
واسه بخشیدن و موندن یه راهی مذاشتی…
پاسخ:بَعّضیا هَمچین خودشونو میگیرن انگار دی اُکسیدِ کَربنُ میکِنُ اُکسیژِن خالِص پَس میدن درحالی که در بهترین شرایط به عنوان کود بدرد چرخه هستی میخورن جالبع نع؟؟


دخی خل
ساعت2:06---27 آبان 1393

پاسخ:?????


DUYĞU
ساعت22:52---26 آبان 1393
گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!
روزگارگوش ندارد كه تو هي شِكوه كني!
زندگي چشم ندارد كه ببيند اخم دلتنگِ تو را...
فرصتي نيست كه صرف گله وناله شود!
تابجنبيم تمام است تمام!!
مهرديدي كه به برهم زدن چشم گذشت....
ياهمين سال جديد!!
بازكم مانده به عيد!!
اين شتاب عمراست ...
من وتوباورمان نيست كه نيست!!
پاسخ:×{مَـלּ} هَمـ سوבَمـ هَمـ ضَرر ×هَمـ کـورَمـ هَمـ کرَمـ ×مُشتـ تو فکَـو בمـآغـو בَندونَمـ زَבمـ ، یـآבمـ بِمونه ×سَمتـ رفیق کهـ سَهله...هـِـع...سَمتـِ خوבَمَمـ نَرم


محمد
ساعت11:20---26 آبان 1393
سلام خوبی چ خبراااااااااا چرا حالت بهم میخوره کجایی دختر هیچ سر نمزنی حالی نمی پرسی
پاسخ:سلام سلامتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 26 آبان 1393برچسب:, ساعت 1:42 توسط ☆тαяƖαη☆ |