.......

☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠

٠•●♥ ❤ خدایا به هیچکس اونقدر درد نده که ارامش خودش و توی مرگ ببینه ❤ ♥●•٠·˙

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | عشق دخترانه

.......

تولد وبم

یه سالگیت مبارک



نظرات شما عزیزان:

reyhane
ساعت16:53---31 خرداد 1394
فرقی نمی کند فاصله چقدر است

یک کوچه یا یک کشور

وقتی دوستش داری و به یادش می افتی

ناخداگاه دلتنگ می شوی . . .


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت14:57---22 اسفند 1393
یه نصیحت واسه دخترا:
هیچ پسری ازدخترجلف خوشش نمیاد
هیچ پسری ازخندههای بلندودلبرانه دخترخوشش نمیاد
حاضرنیست بادختری ک دوس داره؛رابطه داشته باشه
بخاطراهل حال بودنتون نمیادخاستگاریتون
دوس نداره دختریو بگیره ک مثه ی داف تیپ میزنه وآرایش میکنه
اینو بدونید...
پسراعاشق نجابت شمامیشن ن لبندیتون
عاشق وقاروغرورشمامیشن ن سبک بازیتون
عاشق سرسختی و یگانگی کلامتون میشن ن یه شب بااین یه شبم بااون
عاشق سادگی شمامیشن ن فیس وافاده شما
پس اینوبدونیداگه میخوایددل ی پسرو ببریدبایداینطوری باشید♥♥♥
پاسخ:چشات بیرحمه شاید اونجوری که میخواس نبودم اون میدونس که من خیلی حسودم عاشقه یکی بودکه من نبودم.... اون ندید که چشام خیـسه ورفت الان نیستش بدون تو همیشه پاییزه


نازنین
ساعت21:51---14 بهمن 1393
مبارک باشه خوشملم ببخشید که دیر شد
پاسخ:مرررررررررررسی نازنین جوووووون خواهششش :)))))


giti
ساعت19:53---7 بهمن 1393
هر روز
رد پای رفتنت را بازسازی میکنم
تا خیال کنم
مدت زیادی نیست که رفته ای
موووووبارک عزیزم
پاسخ:مررسی ابجی ^_^


pirooz
ساعت15:56---4 بهمن 1393


פֿــــــدایــــــــــآ . . .

اَز اَפּل مَــعلــوم کـُלּ کــے مـال ِکیــﮧ

مـا دِل بـــﮧ مال ِمَردم نَبندیـــم
پاسخ:دوست داشتن مانند باران است، كم كم مي آيد و به درازا ميكشد اما......... امان از روزي كه سيلابي به پا كند.........


atefeh
ساعت19:57---3 بهمن 1393
ωـرگَرבونے ᓄـثـہ ᓅـنـבڪت

تورَـᓄ ᓄـیڪنَטּ ᓄـثـہ ᓄـטּ בَڪِت . . !؟

#ـωـپهر خلـωــہ

#ـᓅـِڪرُ خیآل
پاسخ:❌غرور گفت: غیرممکن است❌ ��تجربه گفت: خطرناک است�� ⏪عقل گفت: بیهوده است⏩ “دل”زمزمه کرد: امتحانش کن �� هرچى ميكشم از دست اين دله ~_~


atefeh
ساعت19:56---3 بهمن 1393
مـכּ مُـطمئنم اَگہ یہ روزـی נو نفرـہ بـشـم

هوـآ سِہ نفرـہ میشہ :|
پاسخ:هـرجـا چـراغـی روشنـه از تـرس تنـهـا بـودنـه . . . ای تـرسِ تنهـایـی مـن ایـنجـا چـراغـی روشنـه . . .


atefeh
ساعت19:56---3 بهمن 1393
جای بعضیــــآ تو کتاب جغرافیـــا خالیـــه

بـــه عنـــوآن پست ترین نقطه دنیا
پاسخ:گاه می اندیشم... چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم همین مرا بس که کوچه ای باشد و باران.. و خدایی که زلال تر از باران است...


atefeh
ساعت19:55---3 بهمن 1393
اینکه من سیگار میکشم خیلی بده

اما میدونی

دلیلش

خیلی بدتره××
پاسخ:سفر خیلی شیرین است وقتی مقصد،"دل تو" باشه


atefeh
ساعت19:55---3 بهمن 1393
بـــہ بعضیا بایـב گفت:
نمیگم نباشــے مـــے میرم…
نمیگم بـــے تو هیچم…بوבے ، بوבے …
نباشـے ، هستــטּ ڪــسایـــے ڪــہ باشـטּ...
پاسخ:کاش پشت سرم ایستاده بودی...حداقل میگفتم روی دیدن در چشمانم را نداشت... اما خنجرت را از روبه رو زدی... چشمان پر از اشکم هرگز از یادت نخواهد رفت...


giti
ساعت17:54---1 بهمن 1393
اگه میدونستی قطره بارون وقت دورشدن ازابراچه حسی داشت اگرمیدونستی یه بندر وقت رفتن کشتی ها چه تنها میشه، اگرمیدونستی درخت کاج وقت پرکشیدن پرنده هاچه غمگین میشه، اگرمیدونستی رفتنت چه آتشی به جونم کشید اون وقت این قدرراحت نمیگفتی خداحافظ
تبریک
پاسخ:مــن؛ اخـــم کردن تـــو رو به خنـــدیدن با کســی دیــگه عوض نمیکــنم... مــن؛ روزای سخــت با تـــو رو با روزای خــوب کنار کســی دیگه عــوض نمیکــنم. مــن؛ حـتی نداشــته هایــت را با داشتــه های کسـی دیگه عــوض نمیکنــم... مــن؛ حتــی اگه نباشــی هم جاتـــو با کســی عوض نمیکنــم.... مــن؛ تار مــو که هیـــچ حتــی خاطراتتو با دنــیا عوض نمیکنم


reyhane
ساعت16:31---1 بهمن 1393
به همان قدركه چشم توپر از زیبایی است/
بی تودنیای من اى دوست پر ازتنهایی است

پاسخ:مانند شیشه شکستنم آسان بود.. ولی دیگر به من دست نزن این بار زخمی ات خواهم کرد..


reyhane
ساعت16:26---1 بهمن 1393
فردایک رازاست نگرانش نباش دیروزیک خاطره بودحسرتش رانخورواماامروز یک هدیه است قدرش رابدان.
امروزت زیبا...

پاسخ:من یک دخترم... هرچقدر که ادای محکم بودن را در بیاورم و بگویم:"ممنون خودم از پسش برمی آیم " بازم هم ته تهش که برسد به آن سینه ی مردانه ات پناه می آورم!!!!


reyhane
ساعت16:15---1 بهمن 1393
سکّه ی بختـــم از اوّل ، هر دو رویــَش پــُشت بود
حیفِ افسوسی که می خوردم به روی دیگــَرش

از بدی هایت گذشتـــن ، کارِ خیلی سـاده ای ست
این که از من بگذری، سخت است گاهی باورش

پاسخ:من از تمام دنیا ؛ فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم ؛ وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم ...


mahdi
ساعت5:02---1 بهمن 1393
دیوانگی بد نیست
هوس کرده ام چنان گیج شوم از تو
چنان مست شوی از من
که زمین سرگیجه بگیرد
و اشتباهی سالی سیصدوشصت وشش دور بگردد
یک دور اضافه تر دور تو
(برای بهترین هدیه خدا به من)

پاسخ:ﻭﺍﺳـــــه ﺩﻝ ﮐـــﻨﺪﻥ ﺍﺯ ﻓﻀــــﺎی ﻣﺠـــــﺎﺯی ﺑﺎﯾــﺪ ﯾــﮏ ﺩﻟﺨـــﻮﺷــــــﯽ ﺗـــﻮ ﺩﻧﯿــﺎﯼ ﻭﺍﻗﻌـــی ﮐــﻨﺎﺭﺕ ﻧﺸسـ♡ـﺘﻪ ﺑﺎﺷـــــﻪ!


DUYĞU
ساعت23:39---30 دی 1393
تبریک با تاخیر
پاسخ:ممررررررررسی ابجی


reyhane
ساعت16:38---30 دی 1393
جنگل جانم به آتش سوخت، جانانم کجاست
درد هجران شعله در من کاشت ، بارانم کجاست
گرگ شب در خلوت جانم ، مرا از من ربود
معنی فردایی خواب پریشانم کجاست
خانه ی همسایه ام جشن بهاران است و من
دشت دشت لاله ام ، ختم زمستانم کجاست
پاسخ:ازدواج هایِ دیروز " دیگر خواهی " بود، ازدواج هایِ امروز " خودخواهی " ... دیروز میخواستیم کسی را خوشبخت کنیم امروز فقط میخواهیم خوشبختمان کنند ... ........... خدایا ؛ من ... دلم دیروز می خواهد ؛ صمیمیت , فداکاری, فضای انس می خواهد اگرمقدور اینها نیست در اینجا کمی بی پرده میگویم ؛ دلم پرواز میخواهد ...


maryami
ساعت22:45---29 دی 1393
گفت : دعا کنی، می آید؛



گفتم : آنکه با دعایی بیاید به نفرینی میرود؛



خواستی بیایی،



با دعا نیا، با دل بیا ...!!
پاسخ:حاصل عمرم سه سخن بیش نیست (خام بودم . پخته شدم . سوختم .)


maryami
ساعت22:07---28 دی 1393
مبااااااااارک
پاسخ:مرررررررررررررررررررررررسی


ملکه خانوووم
ساعت1:54---28 دی 1393
☜ ﺗﻮ ﭼﻪ block ﮐﻨﯽ، ﭼﻪ unblock.
☜ ﭼﻪ chat ﮐﻨﯽ، ﭼﻪ remove.
☜ ﭼﻪ like ﮐﻨﯽ، ﭼﻪ ﻧﮑﻨﯽ
☜ ﭼﻪ ﺑﺎﺷﯽ، ﭼﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ حتی اگ باهام قهرباشی ...حتی اگه دعوام کنی...
↩ ﻣﻦ ﺗﻮﺭﻭ block
ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ ...
ﺗﻮ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﻮﺩﯼ،
⇜ ﻫﻨﻮﺯﻡ ﻫﺴﺘﯽ ...
✔ ﻫﻤﯿﻦ ﮎ ﺍﺳﻤﺖ ﺗﻮ add **** ﺍﻡ ﻫﺴﺖ

ﺗﻮ favorite ﺍَﻣﯽ ﺑﺮﺍﻡ ﺑﺴﻪ ...
✔ ﻫﻤﯿﻦ ﮎ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﯽ ﻭ
ﻣﯿﺎﯼ ﺑﻬﻢ ﺳﺮ ﻣﯿﺰﻧﯽ◀ ﺣﺘﯽ ﺍگ
ﻧﻔﻬﻤﻢ ▶
ﺑﺮﺍﻡ ﺑﺴﻪ ...
✔ ﻫﻤﯿﻦ ﮎ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﻭ ﺗﻨﮕﻪ، ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﻫﺴﺘﯽ

ﻣﯿﺎﻡ ﺏ ﻋﮑﺲ profilet ﺯُﻝ ﻣﯿﺰﻧﻢ
ﺑرام بسه...
ﻫﻨﻮﺯﻡ ﺟﺎﺕ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ⇦♥⇨
پاسخ:خیلی از ادما تابلو هستن،، ولی ارزش هنری ندارن!!


reyhane
ساعت16:06---27 دی 1393
زندگی ذره کاهیست، که کوهش کردیم
زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم
زندگی نیست بجز نم نم باران بهار،
زندگی نیست بجز دیدن یار،
زندگی نیست بجز عشق،
بجز حرف محبت به کسی،
ورنه هر خار و خسی،
زندگی کرده بسی،
زندگی تجربه تلخ فراوان دارد،
دو سه تا کوچه و پس کوچه و
اندازه ی یک عمر بیابان دارد.
ما چه کردیم و چه خواهیم کرد
در این فرصت کم ؟!
پاسخ:به بعضیام باس گفت: تویی که به همه میگی پانمیدم! ☚پس چرا به همه دست میدی؟؟؟...☛


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 28 دی 1393برچسب:, ساعت 15:3 توسط ☆тαяƖαη☆ |