♥مارک♥

☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠

٠•●♥ ❤ خدایا به هیچکس اونقدر درد نده که ارامش خودش و توی مرگ ببینه ❤ ♥●•٠·˙

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | عشق دخترانه

♥مارک♥

 

اونجای که من " مارک " بودم

 

تو " اتیکت " بودی عـــزیـــــزم

 



نظرات شما عزیزان:

pirooz
ساعت15:48---13 مرداد 1393
من بودنت را خواندم و تمرین کردم قرار نبود نبودنت را امتحان بگیری....
پاسخ:زیبابوود مررسی


شهاب
ساعت0:02---5 مرداد 1393
از همان روزی که “پایت” را از زندگی ام پس کشیدی
زندگی ام دگر “پا” نگرفت . . .
پاسخ:خدایا به تنهایی ات قسم دل هیچکس را به انچه قسمتش نیست عادت نده !


صبارونالدو
ساعت16:18---23 تير 1393
آپــــــــــــــــــــــم
پاسخ:چششششم


Arezoo
ساعت19:10---19 تير 1393


اغــــوش گرمم بـاش بگـذار فراموش کنم لــحــظـه هــایی
کــه در سـرمــای بـــیــکـسـی لرزیـــدم ...
پاسخ:جایت را با دیگری پُر میکنند احساس … سیری چند؟؟! آدم هــای عجیبـــی دارد اینجــا ! دوستــی هــایشان نـــاگهانی ســت دلبستــن شـــان غریـــب است و رفتــن شان آشنـــا …!


فاطیما
ساعت16:15---16 تير 1393
قشنگ بود
پاسخ:مرسی اجی


atefeh
ساعت17:16---13 تير 1393
دلـــــــــــــــــــم شکست
عیبی ندارد شکستنی است دیگرمی شکند.
اصلا فدای سرت قضا وبلا بود از سرت دور شد.
… اشـــــــــــــــــــکم بی امان می ریزد
مهم نیست!
آب روشنی است
خانه ات تا ابد روشن باد…!

پاسخ:عاالی


yas
ساعت23:44---12 تير 1393
رعد و برق
هارت و پورت است
چیزی در دل ابر نیست
جز اشک
جز باران . . .
پاسخ:اره


امیرعلی
ساعت15:19---8 تير 1393
یه سری حرفای تلخ هست که باید نگفت و قورت داد و به گور برد
هرچی بیشتر از این حرفا داشته باشی,
بیشتر سیگار به دهنت شیرین میاد …
همین!
پاسخ:دقیقاااا


مهدی
ساعت12:58---5 تير 1393
´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

پاسخ:چه قلب نااااازی


مریم
ساعت14:02---4 تير 1393
هخخخخخهههههههههخخخخخخخه
پاسخ:خخخخخخخخ


بهزاد
ساعت11:21---29 خرداد 1393
امشب تمام حوصله ام را

در یک کلام کوچک

از تو

خلاصه کردم

ای کـــــاش می شـــــد

یـــــک بار

تـــــنها همیـــــن یـــــک بار

تـــــکرار می شـــــد!

تــــــــــکرار!
پاسخ:ناااایس


atefeh
ساعت10:10---29 خرداد 1393
کفــشهایـــم را نـده
پـا برهنــه میـــروم
تــا در تنــهایی خــود
بــــا نگـــاه کردن بــه پــاهـایـم عبــرت بگیـــرم
کـــه مــن کــــجا و تــــو کـــجا • • •
پاسخ: عشق مثل بارونه و دلتنگی مثل خیس بودن نـــمیـــشـه بـارون بـــــــود و خیس نــبـود!!!


raha
ساعت15:34---27 خرداد 1393
سلام ترلان جون خوبی؟ببخش من الان فصل امتحانامه زیاد نمیام نت ....ممنون از حضورت

قالبتم خیلی قشنگه بووووووووووووووووس
پاسخ:سلام رها جان اشکالی نداره اجی برات ارزوی موفقیت دارم فدااات اجی مررسی


مئچان(مهدی)
ساعت15:55---26 خرداد 1393

خـــــــــــــــــدایـــــــ ا.. . ! ! !
مـــن که غـــصـه هایـــم را ســـــر وقـــــتـــ میــــخـــــــورم...
پـــــس چــــــرا خــــــــوب نمـــــیشــــــود
درد هـــــــــــــــــایــمـ ـ ـ ـ ــ !!!
پاسخ:خیلی زیبابود


مائده
ساعت20:04---25 خرداد 1393
عشق الوچه نیست که بهش نمک بزنی

دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی

عشق مقدسه باید جلوش زانو بزنی
پاسخ:خخخخخ اله دقیقا


atefeh
ساعت12:48---25 خرداد 1393

تو به افتادن من در خیابان خندیدی !
و من ...
تمام حواسم به چشمان مردم بود که عاشق خنده ات نشوند ...!؟

پاسخ:هعییییییی


بهزاد
ساعت19:13---24 خرداد 1393
ه سلامتی اون پسری که تو خیـــابون، رفیقش گفتـــــ:اونجـــا رو نــیگا...

گفتــــ : رفیـــق تــــو کـــه مــیدونی بــــه عـ ـشـ ـقـ ـم قـــول دادم چـــشم چــرونی نـــکنم...

رفیقـــش گـــفت: اون کیـــه بـــا عشقت ؟ ؟ ؟ !
پاسخ:خدایا دستانی رادر دستانم قراربده که پاهایش با دیگری پیش نرود


اعظم
ساعت16:32---24 خرداد 1393
کنارم که هستی
زمان هم مثل من دستپاچه میشود
عقربه ها دوتا یکی میپرند
اما همین که میروی
تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرند ثانیه های
بی تو…
پاسخ:اگهـ تو ""زنـــَـــــدگـــَــیـــَــت"" تهـ کشیدی... بشین با ""تـــَـــــھ دیـــَـــــگـــَـــــش"" حال کن... هـــَــی نشین بگـــَـو بـــَه ""اخـــَــــرش"" رسیدمــ ...


اعظم
ساعت16:14---24 خرداد 1393
همــه ی مـــا
فقــط حســـرت بــی پــایــان یــــک
اتفــــاق ســـاده ایـــم
کــــه جهــــان را بـــی جهــــــت ،
یــــک جــــور عجیبــــی جــــدی گرفتـــــه ایــــم … !
پاسخ:اوهووم بهش رسیدم


اعظم
ساعت16:13---24 خرداد 1393
وقــتی همه چیز خوبه
میترسم …
مـا به لنگیدن یکــــ جایِ کار
عـــادت کـــرده ایـــم . . .
پاسخ:لااایییک


اعظم
ساعت16:13---24 خرداد 1393
مرا تا بزن ، به قرینه هم تا بزن !
میخواهم تنها درگیر نیمه خودم باشم …
پاسخ:هعیییی


اعظم
ساعت16:12---24 خرداد 1393
صفحه ی آخر شناسنامه زیاد مهم نیست …
گاهی باید تو آیینه خوب نگاه کنی ببینی هنوز زنده ای یا نه !؟!؟!
پاسخ:اووهووم


اعظم
ساعت16:08---24 خرداد 1393
اگع واس همه قاطی پاتی میکنی..واس من تاتی تاتی میکنی..
پاسخ:خخخخخخخخخخخ


mar♥jan
ساعت11:16---24 خرداد 1393
لااااااااااااااااااااااااااااا اایک اجی
پاسخ:فداااااات مرجانم


shima
ساعت11:10---24 خرداد 1393
این روزها خیلی چیزها دست من نیست
مثلا دستهایت . . . !
پاسخ:لاااایک


reyhane
ساعت9:15---24 خرداد 1393
سرشارم از شعر و غزل لبريزم از عشق
دارم خدا را شكر من هم سهمي از عشق
من سرخوشم مستم خرابم با تو هرچند
چون شمع مي سوزد دل من كم كم از عشق
در پيش رويت پاي كوبان دست افشان
مي چرخم از شورو شعف مي رقصم از عشق
اي چشم هايت باغي از نرگس، نشسته است
بر هر نگاه پاك تو يك شبنم از عشق
ما كلبه اي داريم از جنس محبت
خالي مبادا كلبه ي ما يكدم از عشق
پاسخ:خوووووشمل بووووووووود مررررررررررسی


باران
ساعت21:24---23 خرداد 1393
گاهی دلم خیلی میگیرد
گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه میخواهد!
نه از شکل دوستت دارم یا بی تو میمیرم نه!!
فقط ساده شاید مثله
دلتنگ نباش فردا هم روز دیگری است...
پاسخ:اوهووم


حاج رضا
ساعت11:28---23 خرداد 1393
سلام شاشو ..
شرمنده دیشب نمیدونم چی شد یه دفعه ای عین خرس خوابیدم
یه دنسا شرمندت کپک زده خخخخخخخخ

ایشالله یه جوری جبران میکنم
پاسخ:سلام خررس ای بیتلبیت کشافتز خخخخخخ خو خرررررسی دیه کاریت نمیشه کرررد مگه دسم بهت نرررسه


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت22:39---22 خرداد 1393
خیلی سخته...

وفادار دستهایی باشی

که یک بار هم لمسشان نکرده ای....
پاسخ:لاااییییک


غریبه ی نزدیک
ساعت20:16---22 خرداد 1393
سلامتی کرم خاکی...

نه بخاطر کرم بودنش...

بخاطر خاکی بودنش...
پاسخ:بسلامتیش


صبارونالدو
ساعت16:51---22 خرداد 1393
لایـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــک
پاسخ:مررررسی


عشق2طرفه
ساعت9:07---22 خرداد 1393

شـبــهـــا زیــــر دوش آب ســــــــرد

رهــــا میکـــنـم بـغـــــض زخـــمـهــایــم را

در حالی که هــــمــــه میگویند :

خــوش به حـــالــَــش …

چه زود فــــــرامــــــوش کـــرد

پاسخ:هعیییییییییی


omid
ساعت8:37---22 خرداد 1393
واقعننننننننننننننننننننن؟؟
پاسخ:بعله


saman
ساعت7:56---22 خرداد 1393
رویه خرابه ترین

خرابه هایه این دنیای خراب شده باخطهر خرابم مینویسم !:


خرابتم ترلان
پاسخ:هههههه خرابتمممممممممممممم رفییییییییییییییییییییییییییق


یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
ساعت23:06---21 خرداد 1393
کسي که نگاهت را نمي فهمد
توضيح هاي طولاني ات را هم نخواهد فهميد
پاسخ:دقیقا.......


mahtab
ساعت23:04---21 خرداد 1393
گفت: فرق رویا با آرزو چیست؟
گفتم: آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی!
گفت من رویا هستم یا آرزو؟
گفتم رویایی که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است!
پاسخ:ممنونم ابجی جوونم خیلی قشنگ بوود


ehsan
ساعت22:42---21 خرداد 1393
قشنگ بود مرسی
پاسخ:مررسی ازتوو


MeHrSa
ساعت21:11---21 خرداد 1393

پاسخ:ممنووونم


atefeh
ساعت19:47---21 خرداد 1393

بــــــاور کن خیلی حـــــــرف است

وفـــــــــادار دســـــــــت هایی باشی ،

که یکبار هم لمســـــــشان نکرده ای

پاسخ:♥ گل گفتی


atefeh
ساعت19:46---21 خرداد 1393

گاهی وقتا باید شـترق بخوابونی تو گوش مـخاطـب خاصـت
و متعاقبش بگی عاشقـتـم کثـافـت !!!
مخـاطبـه خاصـه دیگه . . .
باید ابراز علاقه کردن بهشم خـاص باشه !

پاسخ:خخخخخ لاایک


saman
ساعت19:26---21 خرداد 1393
پرفکت !
پاسخ:خونچله؟؟ خخخخ چه زود اومدی ههههه


saman
ساعت16:48---21 خرداد 1393

righttt
پاسخ:ملللسیییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, ساعت 16:40 توسط ☆тαяƖαη☆ |