♥عاشقونه♥

☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠

٠•●♥ ❤ خدایا به هیچکس اونقدر درد نده که ارامش خودش و توی مرگ ببینه ❤ ♥●•٠·˙

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | عشق دخترانه

♥عاشقونه♥

 

زمانی میرسد که تمام عاشقانه هایم برای

تودریک کلمه خلاصه میشود

گمشووووو



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت12:35---12 مرداد 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری اگر دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن.
پاسخ:اوکی


صبارونالدو
ساعت23:32---4 مرداد 1393
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــم
پاسخ:باشه گلم


یاقوت
ساعت4:31---29 تير 1393
وقتی که مرا دور میزنی یادت باشد.

که عشق را در میدان من اموختی

دوباره به من خواهی رسید

شک نکن
پاسخ:لاییییک دارررررررری


maryami
ساعت13:34---16 تير 1393


✗بازگشتت بہ בنیاے قبلیــم

رویاے مـפـال شَبهاے مـטּ استــ

رویایے ڪہ

میـבانمــ

ممڪـטּ نمیشوב

"هیچــ وقتــ".



پاسخ:اوووهووم


atefeh
ساعت17:08---13 تير 1393
آدم ها لالت می کنند...
بعد هی می پرسند...
چرا حرف نمی زنی؟؟!
این خنده دارترین نمایشنامه ی دنیاست...!

پاسخ:اوهووم


yas
ساعت23:48---12 تير 1393
دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند …
فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت میشود …
رها که شد او میماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو !



پاسخ:عالی بود گلم مرررسی


امیرعلی
ساعت15:23---8 تير 1393
من و سیگار درد مشترکیم …
از هردویمان کسی خوب کام گرفت
و بعد زیر پا له کرد درست زمانیکه به آخر رسیدیم !
پاسخ:ناایس ناایس


مهدی
ساعت12:52---5 تير 1393
____________#####
_____________####
_____________###
_____________###
_____________###
_____________###
_____________###
_____________###
_____________###__##
_____________###__#__#
_____________###___#__#
_____________###___#___#
_____________###___#____#
_______##____###__#____#
______#__#__######____#
______#___##_____#____###
_______#____#####____##
________#___________####
_________#_________###
_________##_______###
________##_________###
_______##___________###
______##______##_____##
_____##_____#_____#___##
_____##______####_____##
_____###________________##
______##_______________###
_______###____________###
_________####________###
___________#########

پاسخ:به به گیتار مررررسی مهدی


مریم
ساعت14:00---4 تير 1393
خخخخخخخههههههه دم شوما گرم
پاسخ:دم شماهم هاااااااااااات


بهزاد
ساعت11:11---3 تير 1393
تنهایى راه رفتن سخت نیست..

ولـــــى وقتى ما همه راهو با هم رفتیم..،
تنهایى برگشتن خیلى سخته
پاسخ:هـــــرچــﮧ مـے رومـ نمـے رسمـــ گـاهـے با خـوב فکـر مـے کنــم.... نکــنـ ב مـטּ باشم کلــــاغ آخـر قصـ ـﮧها !


atefeh
ساعت10:24---3 تير 1393

یه آدماهی هستن می‌خندن . زیاد هم می‌خندند. اما ...
حرف‌هاشون ، غم‌هاشون ، مشکلاتشون
این‌ها چیزهایی ست که می‌ریزه توی دلش و دَرَش رو هم
دوقفله می‌کنه
کسی رو هم راه نمیده اون تو
نمیزاره بفهمید که اون تو چه خبره
و شما هیچ وقت درکش نمی‌کنید
چون بلد نیست منت بزاره ...
کوتاه شود

پاسخ:ی قانونِ مهم هست ک میگه: اونی ک تو خیالته بی خیالته!


zahra
ساعت16:41---31 خرداد 1393
لايكككككككككككك
پاسخ:مرررسی زهرا جان


YAS
ساعت14:43---30 خرداد 1393
شکست قبول نکن
پاسخ:مرررررررسی بابت حرفات یاسی


الکـــی
ساعت15:18---29 خرداد 1393
عالـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ♥یـــهـ
پاسخ:مرررسی


㋡ naeeme ツ
ساعت12:44---29 خرداد 1393

پاسخ:مرررسی اجی


naeeme
ساعت12:39---29 خرداد 1393
دیــــگر از تـنهایی خــسته ام!

بـه کلاغ هـــا زیـرمیــــزی میـدهم

تــا ...

قـــــــصه ام را تــــمام کنند...!!
پاسخ:عاااالی


ehsan
ساعت11:23---29 خرداد 1393

,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
,.-~*´¨¯¨`*•~ــ آپم *•~-.¸,.-~*´¨¯
منو لینک کن
پاسخ:حتما میام لینک هستی که!!!


بهزاد
ساعت11:18---29 خرداد 1393
ازمن نرنج ...
نه مغرورم نه بی احساس...
فقط خسته ام ...
خسته از اعتمادی بی جا...
براهمین قفلی ...
محکم بردل زده ام...!!!
پاسخ:عزیــزم چه زیبـا اجـــرا میکنـی ... خط به خط تمام گفتــــه هایم را... خواســـته هایم را... امــــــــــا... امـــــا ... برای دیگری


parisa
ساعت10:16---29 خرداد 1393
ما دخترا از پسرا حمایت میکنیم

(سازمان حمایت از حیوانات وحشی)

هورااااااااااااا
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخ هووووووراااااااااااااااا


parisa
ساعت10:15---29 خرداد 1393
ماشین با من

جاده اش با من

صدای بلند ضبط و آهنگ های ابی و داریوش با من

بردنت به جنگل خیس و بارون خورده با من

جمع کردن هیزم با من

درست کردن آتیش با من

دیوونه بازی ها با من

مستی با من

دریا بردنت با من

دیدن غروب با من

مست کردنت با من

بغل گرفتنت کنار آتیش رو به دریا با من

صبح واسه دیدن طلوع خورشید بیدار کردنت با من

یه دنیا خاطره و حس خوب برات ساختن با من....

فقط بودن با تو...

فقط و فقط بودن از تو...
پاسخ:بـــاران همیشه می بارد، اما مردم ستـاره را بیشتر دوست دارند نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن


atefeh
ساعت10:06---29 خرداد 1393
میــــــشِه تَـــنهایی بــ ــازی کَــرد

میـــشِه تَـــنهایی خـــَندیـد

میــــــشِه تَـــنهایی ســَفَر کـــَرد

ولـــی خـــِیلی ســـَختِه تـــَنهایی...

تـــــَنهایی رو تَـــحـــَمُل کـــــَرد.
پاسخ:چه " حس " بدی داره... با تمام وجودت یکی و " دوست داشته باشی "... ولی اون برای دیدن قلبت... " دکمه های پیراهنتو باز کنه "....


atefeh
ساعت10:04---29 خرداد 1393
گــآه از جـِـنـس ِ اَشـک انـב و گــآه از جـِنـس ِ بـُغـض

گــآه سُـکـوت مـے شَـونـב و خـآمُـوش مــے مـانـنـב
گـاه هــق هـق مــے شَـوَنـב و مـے بـارنـב . .
בلـتـنـگے مـن بـَرایِ تو امـّـا
جِـنـسِ غَـریـبے בارב........
پاسخ:خیلی خونچل بود مررررسی


hadi
ساعت0:28---29 خرداد 1393
ابجی اپ کن..
پاسخ:اوکی حتما


yas
ساعت23:18---28 خرداد 1393
من ناراحتممممممممم
پاسخ:چرا یاسی؟؟؟


عشق2طرفه
ساعت19:39---28 خرداد 1393
وقـتی رفـت گفــت شایـد بـرگـردم



رفـتـنـش مــرا نـمـی آزارد



شـایـدش دردناکــ اسـت..........
پاسخ:هعیییی


عشق2طرفه
ساعت19:32---28 خرداد 1393
زنها هرگز بار اول نمیگوید تو را دوست دارم

ولی وقتی از تو پرسید که مرا دوست داری؟

بدون که درون آنها جای گرفته ای...

پاسخ:اوهوم


عشق2طرفه
ساعت19:31---28 خرداد 1393
خخخخ عجب پست قشنگی ایول داری
پاسخ:ممنونم


amirhossein1996
ساعت12:46---28 خرداد 1393
سلام گلم خوبی؟؟؟؟؟ وبلاگم چند وقت بود که بهم ریخته بود الان درستش کردم....بیا منتظرتم
پاسخ:به به سلاااام امیرحسین خاان....اره بابا من هی میومدم وبت اصن بالا نمیومد خداروشکر درس شد حتما میااام


باران
ساعت12:26---28 خرداد 1393
يه روزم مياد

من ميام تو اتاق

مي بينم پسرم داره سيگار مي کشه

نمي دونم چي کار مي کنم اون موقع

شايد يکي بزنم زير گوشش

نه به خاطر اينکه سيگار مي کشه

به خاطر اين که کم آورده"
پاسخ:هعییی


باران
ساعت12:23---28 خرداد 1393
بدترین جای زندگی اونجاییه که
.
.
.
.
.
.
دلت برای چیزایی تنگ میشه که یه روزی آرزو می‌کردی از شَرِّشون خلاص شی..


پاسخ:دقیقااااااا


parisa
ساعت11:19---28 خرداد 1393
حرف های دلم را هرگز کسی نمیفهمد ، فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید !
روزی که در زیر خاک گلویم را به تاراج میبرند …
پاسخ:هعیییییییی


vahid
ساعت9:28---28 خرداد 1393
دوست داشتن کسی که شمارو دوست نداره....
مثل بغل کردن کاکتوس می مونه.....
هر چی محکم تر بغل کنی بیشتر آسیب می بینی..
پاسخ:دقیقااااا


غریبه ی نزدیک
ساعت23:46---27 خرداد 1393
ﻋﺸﻖ ﺍﮔﻪ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﺷﻪ . . .

ﭘﺴﻮﻭﺭﺩ ﻓﻴﺴﺒﻮﮎ ﻛﻪ ﺳﻬﻠﻪ!


ﻗﺴﻤﺖِ ﻛِﺮِﻡ ﺩﺍﺭِ ﺑﻴﺴﻜﻮﺋﻴﺘﻤﻮ ، ﮔﻮﺟﻪ ﺳﺒﺰﺍم رو ﻭ ﺗﻪ ﺩﯾﮓ ﻣﺎﮐﺎﺭﻭﻧﯿﻤﻢ ﺑﻬﺶ ﻣﻴﺪﻡ!


بله ؛ اگه عشق ، عشق باشه!!!
پاسخ:هههه


غریبه ی نزدیک
ساعت23:42---27 خرداد 1393
سلامتی اونی که میدونی هیچوقت نمیتونی بهش زنگ بزنی ولی
بازم دلت نمیاد شمارشو پاک کنی.
پاسخ:بسلامتیش


key1 :(
ساعت22:23---27 خرداد 1393
اين سيگاركه ميكشم همان فريادهايي است كه نمي توانم بزنم‎;‎
همان دلتنگي هايي كه روزبه روزپيرترم ميكند‎;‎
همان خاطراتيست كه نه تكرارميشوند نه فراموش‎;‎
همان دردهايي هست كه درمان ندارد‎;‎
همان تنهايي است كه كسي پرش نمي كند.
من اين سيگار رادوست دارم...
پاسخ:سیگار؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! تو چرا؟؟؟؟؟؟؟!!!!


یاقوت
ساعت17:56---27 خرداد 1393
حس میكنم گم شده ام ...
اما...
تلخ تر از ان این است كه كسی دنبالم نمیگردد
پاسخ:من که دیه بهش عادت کردم


vahid
ساعت14:31---27 خرداد 1393
کدام خیابان را...برگردم کدام کوچه را..
بر کوبه ی کدام در بکوبم تا بر چار چوبایش ظاهر شوی تو...
وباز بشناسی مرا از من به آغوشم بگیری ونپرسی هر گز که...
چه به روزگارم آورده است روزگار های بی توماندن بسیار
پاسخ:لااااایک


atefeh
ساعت14:01---27 خرداد 1393
بعضیا پیش פֿـوכشون ؋ڪر میڪنـن "اسپاتاڪوس" هستـن رفیقاشونـم
"لشڪر پشتش"... ゜
نمیכونـن ما بهشون میگیـم "یوگے و כوستاלּ
پاسخ:خخخ


atefeh
ساعت14:00---27 خرداد 1393

وقتی یه دختر آروم داره درودیوارو نگاه میـــــــــکنه

وقتی نگات میکنه ولـ ـــــــــی چیزی نمــــــیگه

وقتی تو نگاش میکنی و اون روشو برمیگـ ـــــــــــردونه ازت

د لامصـــــــب بغلـــش کن دیگــــــــ ـــــــه ...

پاسخ:هههه


atefeh
ساعت14:00---27 خرداد 1393

این روزها کســـــــی به خودش زحمــــــــــت نمی دهد

یک نفــــــر را کشـــــــــــف کند !

زیبایــــــــی هایش را بیـــــرون بکشــــــــد ...

تلخـــــــی هایش را صبر کند ...

آدمهـــــــــای امروز، دوســـــــــــت های کنســـــــروی می خواهند!

یک کنسرو که درش را باز کنند و یک نفر شیــــرین و مهربان

از تویــــش بپرد بیــــــرون!

و هی لبخنــــــــــد بزنــــــــد و بگـــــــــــوید:

"حـــــــق با تــــــــــوست"

پاسخ:دقیقا


atefeh
ساعت13:59---27 خرداد 1393

نوازشگر خوبی نبودی
ســـــــــــفید شده
تار مویی را
که قســــــــــــم خوردی
با دنــــــــــــــــــیا عوضش نمی کنی ....

پاسخ:هعییییی


atefeh
ساعت13:59---27 خرداد 1393

آنــکـﮧ عَــوَض شُــבَنَــش بَــعــیـב اَســت !

عَـــــــوَضـﮯ شُــבَنَــش حَــتـمـﮯ اَســت !!!

پاسخ:مرسی اجی


atefeh
ساعت13:59---27 خرداد 1393

دیـــــگر نه اشـــک هایم را خواهـــــــی دیــــد...

و نــه التمـــــــــــاس هایم را...

و نــه احساسات این دل لعنتــــــی را...

به جای آن احســــاس پاک که کشتـــــــــــی....

درختــــــــــی از غرور کاشتم

پاسخ:لاایک دقیقاا


atefeh
ساعت13:58---27 خرداد 1393

امشب تمام حوصله ام را

در یک کلام کوچک

از تو

خلاصه کردم

ای کـــــاش می شـــــد

یـــــک بار

تـــــنها همیـــــن یـــــک بار

تـــــکرار می شـــــد!

تــــــــــکرار!

پاسخ:عاااالی بود


atefeh
ساعت13:58---27 خرداد 1393

-_- مـــن کــه نفســـت بــودم ... با کــی هـــوایی شــــدی پــس ؟؟؟ -_-

دستــــم را داغ میگــــذارم ...
که نبینمــــت دیگـــر ...
" تــــو " امــــا هر شــــب ...
داغـــم را تازه میکنــــی ...

پاسخ:هعیییییی


atefeh
ساعت13:57---27 خرداد 1393
بـــه یـــادت کــه مـی افــتــم ..
بــــرخـــاســـتـــنـــم مــشــکــل اســـت
بـــاور کـــن ...
بـــاور کـــن ...
کـــه مـــن
هــمــه لــحــظــه هــای بــی تــو بــودن را
بــا تــو بــوده ام !!!
پاسخ:نااایس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:, ساعت 13:17 توسط ☆тαяƖαη☆ |